dimarts, 6 de novembre del 2012

Entrevista al 'Tot gira' de Catalunya Ràdio

Aquest diumenge vaig ser entrevistat al programa Tot gira, de Catalunya Ràdio. L'espai, que segueix l'actualitat i les competicions esportives les tardes del cap de setmana, dedica una secció els diumenges al futbol català.

En aquesta, Futbol català en Nomdedéu, comandada pel periodista Jordi Nomdedéu, van voler dedicar minuts a parlar de tercera.cat, de les 100.000 visites i del seguiment d'un espai de futbol català en ple món 2.0.

Us deixo els 15 minuts en què vaig participar. M'hi vaig sentir molt ben tractat, en Marc Negre (presentador del programa) i el seu equip van demostrar molt interès en aquesta web i fins i tot em van embarcar a l'hora de fer pronòstics sobre equips o jugadors. Vam parlar de Tercera, lògicament, però també van aparèixer, per exemple, el nom del Mestre del futbol català, Santi Triguero, o la sèrie The Wire. Aquí ho teniu:


Moltes gràcies al Jordi Nomdedéu per l'interès de parlar de tercera.cat a la seva secció i al tracte rebut a Catalunya Ràdio.

2 comentaris:

  1. Ho acabo d'escoltar! Molt interessant. Em poso a la pell de qui no conegui el bloc i la veritat és que les preguntes que t'han fet i la concreció amb que t'expliques ho deixa tot molt clar!
    Has notat que a aquella hora hi hagués més visites?

    ResponElimina
  2. Marcos! Doncs sí, el que deia a Twitter i aquí, molt bon tracte.

    Tema visites, i tant, dia amb més visites de la història del blog, més del doble de la mitjana diària. Salut!

    ResponElimina